Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Odpowiedzialność przed klientami
Unibep S.A. przyjęła wymagania międzynarodowych norm ISO jako zbioru najlepszych, dostępnych i zalecanych praktyk prowadzenia działalności biznesowej w różnych aspektach społecznej odpowiedzialności biznesu. Grupa zarządza kwestiami środowiskowymi, bezpieczeństwem pracy, jakością realizacji obiektów budowlanych oraz produkowanych wyrobów budowlanych, stosując wewnątrz organizacji wymagania norm ISO 9001, 14001, 45001 oraz normy PN-EN 13108-21 w postaci spójnego Zintegrowanego Systemu Zarządzania, poddanego niezależnej certyfikacji. Zakres certyfikowanej działalności określają poszczególne certyfikaty, które są udostępnione na stronie www.unibep.pl
POTWIERDZENIEM NASZYCH DĄŻEŃ JEST PRZYJĘTA PRZEZ ZARZĄD UNIBEP S.A. POLITYKA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA
plan budowania marki (strategiczny dokument opisujący jak należy informować o naszych markach, jak należy przygotowywać się do konferencji, kongresów itd.);
Księga Identyfikacji Wizualnej (zbiór grafik opisujących nasze marki);
standaryzacja wyglądu budów i zasady brandowania budów;
monitoring mediów, zapewniający bieżącą informację o obecności Grupy i jej marek w mediach;
roczne plany komunikacyjne i marketingowe;
stałe, comiesięczne spotkania zespołu ds. marketingu Grupy Unibep, które stanowią forum wymiany informacji i doświadczeń w zakresie bieżącej działalności.
W obszarze marketingu zidentyfikowane zostały następujące ryzyka
negatywne opinie pojawiające się w internecie (w mediach społecznościowych, na formach dyskusyjnych itp.);
brak możliwości komunikacji spowodowany niedziałającą infrastrukturą IT;
pojawienie się sytuacji kryzysowych mających negatywny wpływ na wizerunek Grupy;
wpływ bieżącej działalności spółek Grupy na wizerunek Grupy,
niska jakość komunikacji zewnętrznej lub wewnętrznej;
negatywne informacje w przestrzeni publicznej wpływające na wyniki finansowe Grupy;